about stuff entry

Hello There

hello ,i'm Amirahanin .
9teen years old .
love to laugh .
hate bf snatcher :)
JUST BE YOURSELF STALKER.

!Talk With Mrs.Sukkie!

!See Me At Here!

Facebook account 1 : Hanim Fazlie
Facebook account II : Ameera Haneem
Formspring : Hanim Fazli
For your information, tolong add saya di second FB cause 1st acc akan di delete. TQ.

!Read Here!

o , jal jinae sijyo ? dangsin-i naleul algo sipdamyeon , geunyangbeoteun-eul mag suhaeng eul nuleusibsio. naega dongsaeng MS.SUKKIE salang haeyo. Anneyeong ! Hanya tekan butang Follow, maka Kita terus menjadi kawan. :) Dan di dalam blog ini tidak ada kena mengena dengan hidup atau yang mati. Tutorial tidak disediakan. Terima Kasih.
BYE2X IPOH, WELCOME SARAWAK.
Monday 9 April 2012 | 02:28 | 0 comments

Dah lama agaknya tak update blog. Update pun just edit je. Sebab suka tengok blog cantik2x ni. Just saja je hilangkan buhsan. Bagi yang tak ada dan ada niat nak buat. Tak perlu risau sekarang banyak tutorial yang ada. Just follow je. Yang penting kena tahu la macam mana nak editkan. :) Mesti tertanya-tanya apa entry Aneem. Hahh, sekarang makan kurang. tapi kurus edaknyaa. hee. adalahh kurang sikit :) Duk terperap je kat umah ni hahh. Kekawan yang tengah perah otak jawab Final tu, Gud luck dear ! hee. Nampak tak entry title aneem? hah  ! memang ! bapa hari lagi aneem akan tinggalkan tanah air aneem. Tempat lahir aneem. Dimana banyak kenangan dan pahit disini. Hanya bersabar dan menunggu hari sahaja. Allah! berat rasa hati nak pergi ! tapi nak buat maca mana sudah ditetapkan oleh mak ayah aneem. Bila dilarang jadi anak derhaka. Nak tak nak kena akur jugaa ! hah ! 

Insya-Allah, dengan izin Allah aneem akan continue study kat UITM MUKAH. coz pra-Perdagangan. hanya mint berkat Ibubapa sedara terdekat dan kekawan doakan aneem supaya berubah. Insya-Allah.
To all my classmates from aneem form 3-5 
1. Ida,eija,atin,gaya,mai,mas,nadia, mira tuff, kasturi, dan sewaktu dengannya, I Love U so Much ! korang kawan terbaik selama kita berkawan. susah senang bersama. Nakal pun bersama. Maafkan neem yee !

2. Hafiz, apeh, joi, zamil, oman, khidir, navin, err lagi ? lupa lahh sorry ! dan lain-lain atau semua kelas aneem thank tau sebab sudi kawan dengan anem. korang memang Terbaikk !!!! hee. Love u guys !

3, Fahmi Afiq bin Mohd Yusof. Aku tak kenal hangg ! errr ! tipu jaa. :) thank.. sebab kau still kekal dgn aku sampai sekarang. Semua orang cold dengan aku tapi kau tak. Aku senang kawan dengan kau bah ! cheh ! nanti kau datang la jenguk aku kat Sarawak. First klass aku kasi ! chiss. Weh, thanks sebab ada bersama aku time susah dan senang. Maaf aku tak leh turut apa yang kau nak. tapi yang aku tau Aku sayang kau k.

I LOVE U GUYS$GIRLS 4-5 SAINS IKHTISAS.
 INILAH KENANGAN YANG TERINDAH.

                4-5 SAINS IKHTISAS.











To my MMC members.
Risha, tikah, kak anis, fatihah, ai ling, azwa, eka, tini, = aneem sayang korang. thank sebab jadi kawan aneem sekejap. Sorry if ada wat salah.:)




Aishah, dan nurul = budak degil, kuat jerit, garang, tapii korang yang terbaik yang pernah anem jumpa. Sorry tak sempat jumpa buat terakhir kali. Tapi , aneem dah lalui hari gembira buat terakhir kali dengan korang. thank sangat korang ! love u girl! :)


DAN YANG LAIN, THANK SEBAB SUDI KAWAN DENGAN ANIM. I LOVE U GUS AND GIRLS!

Bukan ku pinta untuk dilahir begini. Jika ada silap dan salah maafkan sebelum terlambat. Ajal dan maut di tangan Tuhan. Pertemuan dan perpisahan Allah yang tentukan. Allah Maha Mengetahui. Doakan aneem selamat disana. Amin.
HEARTS HANIM,
XOXO






REWIND ME THE PAST | MY SWEET FUTURE