about stuff entry

Hello There

hello ,i'm Amirahanin .
9teen years old .
love to laugh .
hate bf snatcher :)
JUST BE YOURSELF STALKER.

!Talk With Mrs.Sukkie!

!See Me At Here!

Facebook account 1 : Hanim Fazlie
Facebook account II : Ameera Haneem
Formspring : Hanim Fazli
For your information, tolong add saya di second FB cause 1st acc akan di delete. TQ.

!Read Here!

o , jal jinae sijyo ? dangsin-i naleul algo sipdamyeon , geunyangbeoteun-eul mag suhaeng eul nuleusibsio. naega dongsaeng MS.SUKKIE salang haeyo. Anneyeong ! Hanya tekan butang Follow, maka Kita terus menjadi kawan. :) Dan di dalam blog ini tidak ada kena mengena dengan hidup atau yang mati. Tutorial tidak disediakan. Terima Kasih.
KAU YANG TERINDAH.
Sunday 25 March 2012 | 08:37 | 0 comments

EPISOD 2

DI KELAS NANi. 
" Kenapa kau tak bagi aku tumbuk dia tadi?" tanya aku kat Nani yang melarang aku tumbuk si pondan itu.

" Gi Yeon.. kau tau tak yang itu lelaki yang punya Syarikat terbesar kat kolej ni. Aku taknak kau buat macam tu, sebab kau orang pertama yang berkelakuan macam tu. Lagipun, Dia kegilaan ramai perempuan kau tau tak? " jawab Nani yang menceritakan asal usul si mamat tu.

"hah? Pondan macam tu kau kata ramai orang gilakan dia? huh ! tak percaya aku." keluh aku yang tak percaya kata Nani. Tapi aku takut juga nanti dia singkirkan aku dari kolej ni. Ahh! Biarlah. Menengak ke arah kebaikan ! 

"Gi Yeon!" tengking Henny.

Semua kawan-kawan dia pandang aku macam tak puas hati macam nak makan aku je. 

"Kau minta maaf kat boyfriend aku sekarang?!" tegas Henny dengan muka bengang.

" Untuk apa? Ahh! Boyfriend? pondan tu taste kau? alahai tak ada orang lain ke?" jawab aku dengan slumber.

"hahaha!" Henny mengeluarkan sekeping gambar di dalam poketnya. Hah?! semua terkejut melihat gambar Henny dengan si pondan tu. 

"Apa?! awak ni anak Syarikat Taewan?!"jerit Nani.

'Taewan?!" jerit aku dalam hati. Tak Mungkin!! ' appaaaaaa!!!!'


DIRUMAH NANI
“hey girls, aku benci betullah si Gi Yeon tu, dia tak sedar ke yang dia marah tu Sukkie aku? Aku cukup pantang kalau ada orang yang kacau Sukkie aku.!” Marah si Henny dan dilepasnya pada Genie, lee yin, dan holly.

“So? U marah pun tak guna Henny, bukan dia tahu yang u marah pada dia pun, kan?” kata Genie pada kawan karibnya itu.

Henny ialah seorang anak yang manja, kaya, bakal mewarisi syarikat Taewan yang mempunyai Universiti tersendiri. Tetapi Henny tidak memasuki Universiti kepunyaan keluarganya kerana ia ingin bersama dengan Sukkie malah cukup benci jika ada yang memarahi Sukkie. Tetapi, Sukkie langsung tidak ada perasaan cinta terhadap Henny. Dia bercinta dengan Henny disebabkan keluarga Sukkie dan Henny yang berpakat ingin berkerjasama untuk menyatupadukan syarikat mereka. Disebabkan itu, Sukkie terpaksa berpura-pura mencintai Henny atas desakan keluarganya.








“yeah, that true. So what going on?” tegas Henny yang ingin tahu apa rancangan kawannya untuk memperkenakan Gi yeon.




DI RUMAH GI YEON.

‘Kringggggggg!!!kringgggggggg!!’

“malasnya...” gomel Gi Yeon yang malas bangun pagi.

Gi Yeon seorang anak dari keturunan yang kurang sederhana. Dia dibela oleh seorang Datuk Enyen. Datuk Enyen sangat menyayangi cucunya itu walaupun Gi Yeon seorang cucu yang degil, tapi Gi Yeon cukup pantang kalau sesiapa yang tidak menghormati datuknya itu.

"Gi Yeon !! Bangun !! Sudah lambat!" bebel datuknya itu.

"Sudah bangun datuk. Jangan lah bising. Aduh. " Gomel Gi Yeon sambil mengaru kepalanya yang tidak gatal.









REWIND ME THE PAST | MY SWEET FUTURE