about stuff entry

Hello There

hello ,i'm Amirahanin .
9teen years old .
love to laugh .
hate bf snatcher :)
JUST BE YOURSELF STALKER.

!Talk With Mrs.Sukkie!

!See Me At Here!

Facebook account 1 : Hanim Fazlie
Facebook account II : Ameera Haneem
Formspring : Hanim Fazli
For your information, tolong add saya di second FB cause 1st acc akan di delete. TQ.

!Read Here!

o , jal jinae sijyo ? dangsin-i naleul algo sipdamyeon , geunyangbeoteun-eul mag suhaeng eul nuleusibsio. naega dongsaeng MS.SUKKIE salang haeyo. Anneyeong ! Hanya tekan butang Follow, maka Kita terus menjadi kawan. :) Dan di dalam blog ini tidak ada kena mengena dengan hidup atau yang mati. Tutorial tidak disediakan. Terima Kasih.
AWAKLAH YANG TERINDAH.
Thursday 15 March 2012 | 07:09 | 0 comments


JANG GEUK SEUK : SUKKIE
PARK SHIN HYE : GI YEON



LEE MIN HO : KIM JEUNG
Watak sampingan:



 IU : NANI
MOON GEUN YOUNG: HENNY
EPISOD 1

Hari ni hari pertama aku masuk kolej PARANG. wahh tak sabar rasanya nak masuk ke alam siswi. wahh.. banyaknya tempat menarik. hihi. tak sia-sia appa masukkan aku kat Kolej ni. 

"Gi Yeon!!!!!" suara dari belakang yang seakan aku kenal. Eh! ni classmate aku. hah! Baru aku ingat. Nama dia Nani. Eh! Jangan-jangan dia senior aku? haihh tak mungkin. 

"Nani? betul?"tanya aku yang seakan tak berapa ingat akan gadis yang berada di depan aku.

"Annyeong! Lama dah kita tak jumpa? awak apa khabar? awak baru masuk ke? wahh! tak sangka awak junior saya. hihi..awak makin lama makin comel lah Gi yeon."jawab nani yang seakan terkejut tengok muka aku ni.ehh, dia kata aku comellah. Nak perasan kejap lah. Kihkihkih! yela, dulu aku ni dorang kutuk, hodoh, gemuk, tapi sekarang lepas aku habis belajar aku diet, makan kurang, kuat bersenam, tu yang makin comel tu. 'Haha,jangan perasanlah Gi yeon.' Dan sekarang ni baru Gi Yeon yang sebenarnya! 


Yang gambar sebelah kiri adalah watak Gi yeon dalam cerita ni.
Dia berpakaian baju sekolah. Dia seorang yang comel,cantik dan bergaya. Tetapi dia juga seorang yang naif, panas baran dan ,manja. Sejak dia bertemu dengan sukkie dalam kemalangan di kanti, dia bernekad di dalam hati supaya ingin membalas dendam terhadap Sukkie. Sampai Sukkie meminta maaf kepadanya.Tetapi, perasaan itu hilang apabila ia merasakan dirinya yang seakan tidak dapat terlepas pandangannya terhadap sukkie. Adakah Gi Yeon sukakan Sukkie?... 











"Gi Yeon, jum kita pergi kantin jum? Mesti awak tak tahu lagi kan kolej ni? harini saya bawak awak pergi jalan satu kolej. Dan sekarang saya nak rapat dengan awak. dan... saya naka minta maaf kat awak pasal saya selalu kutuk awak dulu. maafkan saya ye Gi yeon?" nani berkata dengan muka yang kesal.

"Nani..saya ok lah. Jangan risau mulai sekarang kita kawan k? Dan terima kasih sebab sudi kawan dengan saya." aku membalas dengan senyuman.

DI KANTIN.
"Unnie..this my place." jawab perempuan yang mengaku itu tempat duduknya yang di duduk oleh Nani. Hah? unnie? macam baik. Entah-entah sebaya.

"owhh. unnie? umur awak berapa?" tanya Nani yang sama terkejut bila dipanggil unnie.

"19. unnie?" jawab perempuan tu.

"samalah. jangan panggil unnie. Panggil Nani. Dan ini kawan saya Gi Yeon." Nani yang memperkenalkan diri dia kepada junior yang sebaya dengan kami. Ehh! aku pun junior. Hish! Perasan senior lah aku ni. Ciss!

"Oh, Nani, Gi Yeon. sorry if i have mistake. I'm Henny.  this all my girl. Lee Yin, Holly, and Genie. By the way, want eat together?" Henny pelawa makan bersama.

"hah? boleh..."Nani menjawab. Aku on je. yela nak cari kawan ramai.

"Nani, aku nak pergi ambil makanan, kau nak sekali? aku ambik kan?"tanya aku kepada Nani.

Nani hanya mengangguk dengan pelawa aku. Ada orang nak ambikkan makanan. Sapa tak mahu? kan?

"Aunt, saya nak ni 2 ye." pinta aku kat makcik kantin. Makcik menghulurkan 2 mangkuk bihun yang panas kepada aku. wahh ! sedapnya.. perut dah bergeriuk lapar. hurmm.. Yummy2!

 panggggggggggg !       'auchhhhhhhhhhh!'  bihun yang aku pegang jatuh ke lantai sebaik saja sorang mamat yang langgar bahu aku langsung terus pergi tanpa meminta maaf. Haih! Tunggu kau.

"Gi Yeon!" Nani menjerit terkejut tengok kejadian yang baru menimpa aku.

Aku tak peduli jeritan Nani, yang aku tahu, aku nak kejar mamat ni, nak tumbuk muka dia sampai dia minta maaf kat aku. 

"Hey, pondan?! kau tak reti nak minta maaf ke? kau langgar aku? tangan aku melecur..."kata-kata ku terhenti.."hah! tangan aku?!! aduii sakit ! kau tengok tangan aku ni? kau boleh ke ganti tangan aku ni balik hah? Dasar pondan, pengecut! " waaaa! appa! tangan Yeon melecur..

Lelaki di depan aku makin lama makin hampir kat aku. Ahhh! peduli apa, dia berani buat apa-apa kat aku? ingat aku tak ada taekwando ke? tape, tunggu apa kau nak buat. Tapi kenapa semua orang pandang aku lain macam? Nani... tolong aku.. siapa mamat ni..hah?! dia pegang tangan aku?? Gila ke??

"Jum saya bawa awak pergi klinik, Mr. Lee, sediakan kereta." jawab mamat ni dengan selamber, macam tade terjadi apa-apa. Bawak aku pergi klinik? ahhh! Aku cuma minta dia minta maaf, bukan bawak pergi klinik. 

" Hey, aku taknak! Aku nak kau minta maaf, tu je. Faham?" padan muka kau. Dasar pondan!

"U...clever!"jawab mamat ni kata aku clever? huh! panas-panas!

"heyyyyy..."tetiba Nani potong ayat aku. 

"Jum kita blah, maaf ye Sukkie.."jawab Nani.aihh, kenapa Nani yang minta maaf pulak? Gila pondan tu. Kau tunggu pondan. Nanti aku balas dendam.






Gambar di sebelah watak sukkie, yang berpakaian begitu di kolej.
perwatakan dalam cerita ini, Dia seorang yang serius, kaya, angkuh dan memiliki kekasih yang bernama Henny. Tetapi mereka bercinta atas desakan keluarga. Sukkie mulai berubah apabila dia jatuh cinta pada gadis yang selalu buat masalah dalam hidup Sukkie. Orang itu adalah Gi Yeon,



CONTINUE...











         












REWIND ME THE PAST | MY SWEET FUTURE