about stuff entry

Hello There

hello ,i'm Amirahanin .
9teen years old .
love to laugh .
hate bf snatcher :)
JUST BE YOURSELF STALKER.

!Talk With Mrs.Sukkie!

!See Me At Here!

Facebook account 1 : Hanim Fazlie
Facebook account II : Ameera Haneem
Formspring : Hanim Fazli
For your information, tolong add saya di second FB cause 1st acc akan di delete. TQ.

!Read Here!

o , jal jinae sijyo ? dangsin-i naleul algo sipdamyeon , geunyangbeoteun-eul mag suhaeng eul nuleusibsio. naega dongsaeng MS.SUKKIE salang haeyo. Anneyeong ! Hanya tekan butang Follow, maka Kita terus menjadi kawan. :) Dan di dalam blog ini tidak ada kena mengena dengan hidup atau yang mati. Tutorial tidak disediakan. Terima Kasih.
MY HEART IS YOU, MY LOVE IS U !
Wednesday 14 March 2012 | 08:11 | 0 comments
ASSALAMUALAIKUM W.B.T

Annyeonghaseyo ! well, Long Time no see stalker, harharrr gurau jewp. :] see my title look like me, jyeahh ! today i want to edit my blog? see? different rite? jyeahhh. before pink, n now pink. kihkihkih. addict pink ! haa . but i can change all my thing. but i cant change all my heart! shitt! the man ! F**** tak suka takk sukaa ingadd dia lagi. hati ni . Hati ni yang tak pernah lekang kat dia. Siapa dia? Biar saya dan Allah S.W.T yang tahu.

you, i nak you tahu, even you dengan orang lain, bergembira dengan orang lain, keluar dengan orang lain, tapi sejauh mana you pergi kalau jodoh you dengan i , i terima u seadanya.
kan ? sedih kan? hahh lagi sedih saya ni yang tanggung sorang-sorang. Kenapalah di dunia ni bermacam-macam dugaan yang kita dapat. Kerana semua ketentuan tuhan. Kekadang kita di atas, kekadang kita dibawah. Hidup kita ibarat roda yang terus berjalan.
Seseorang lelaki amat rugi kehilangan seorang perempuan yang cantik akhlaknya, tetapi seseorang daripada mereka amat rugi memiliki seorang yang cantik paras rupanya tetapi kurang akhlaknya. 
Saya sedar saya tak sesepurna mereka. Tapi saya sedar yang saya masih belajar untuk menjadi perempuan yang solehah.-Amin-

hurmmm ! every i have died a waiting for you.  Darling dont be afraid i love you. For a Thousand years.


Kalau awak nak tahu, setiap hari setiap masa setiap saat ! saya sentiasa tunggu awak ! even awak jauh ! awak hindar dari saya. see? Jangan pernah ingat saya lupakan awak.Takkan pernah. :'[ M.D </3
Annyeong-shayeo! hasammida !!






REWIND ME THE PAST | MY SWEET FUTURE